Zpět do obchodu

Registrace

Moje práce

Prasátko ČZ 175/502

Ikonický skútr z roku 1962 s dynamostartérem a 12V elektrointalací.

Karoserie byla částečně nalakovaná, jinak opět díly ze dvou strojů v bedýnkách.

Kompletní renovace v zimě 2023-24.

ČZ 150 C

Motorka složená z dílů v několika krabicích během jednoho dne v létě 2022.  Motor chytil po několika prošlápnutí , jediná chybka byly totálně sjeté a spuchřelé pneumatiky.

Během zimy 2022-23 kompletně zrenovovaná při zachování původního patinového vzhledu.

Pepínova 175

Jawice z pozůstalosti, vcelku zachovalá, nicméně opět kompletní rozborka, vyčištění,

opravení nebo výměna poškozených dílů a složení...

JAWA 353/250 1959

Martinova patinovka - zvenku stav viz. foto, uvnitř bez zásadnějšího poškození.

ČIŠTĚNÍ ULTRAZVUKEM

Při opravách karburátorů je to neocenitelný pomocník, ten ultrazvuk jeden....

Dají se čistit drobné součástky, nejenom kovové, viz poslední fotka.

 

 

 

 

ČZ 501 / 03 - 1959

 

ČZ 150

Tuto Čízu jsem kompletoval s požadavkem o co největší zachování původního vzhledu - patiny, takže to bylo spíše zakonzervování stroje s výměnou poškozených nebo doplnění chybějících dílů (staré tlumiče výfuků se nepodařilo v ucházejícím stavu sehnat).

Opravil jsem prasklý rám pod nádrží, vyměnil všechna ložiska, obul nové pneumatiky, repasoval přední a zadní tlumení,  namontoval nová      lanka, elektriku a vyměnil všechny gumové díly. Na motoru jsem řešil po celkovém očištění jen spojku, primární řetízek a zapalování .                                 

Suzuki GS 125

Japonská malorážka postavená z tří beden dílů původního Géeska s TP a napůl rozebraného Géenka z Francie. Lehká úprava podsedlového rámu a zkrácení sedla. Přední světlo a štítek z bouraného Bandita. Hodně nových dílů jak  v motoru, tak i na celé motorce. Lehká úprava výfukového svodu a naladění karburátoru na plný výkon 11kW :-).

Plechové díly sjednoceny potažením jutové tkaniny a zalakovány lodním lakem.

Italský moped z 60.let

Italský moped nezjištěné značky ve stylu našeho Stadiona z 60.tých let. Na prvních fotkách nálezový stav. Po odmontování nádrže se objevil kus rámu v původní barvě, celý rám byl tedy zbaven štětkolaku opatrně nitroředidlem, našel jsem i původní linky a obtisky, bohužel nečitelné. 

Motor dvoutaktní padesátka NSU s tříkvaltovou převodovkou - provedena kompletní generálka s použitím náhradních dílů z Německa, lanovody jsem vyráběl dle původních, chromové díly vyleštěny. 

Moped dostal nové pneu Continental, sedlo opravil p. Nouzák z Uhříněvsi, byl doplněn boční stojánek.

Při zkušebních jízdách mě překvapila pružnost motorku NSU a jeho ochota jít za plynem, také řazení rychlostí se s naším Stadionem nedalo srovnat - rychlosti převodovka řadila i pod plynem.

Stadion S 22

Stadion S 22 - úkol, ten zněl jasně - nesmí projet za žádnou cenu !!!  

...tedy poskládat z dodaných dílů, udělat komplet motor (kliková hřídel, výbrus, ložiska, gufera, spojka...) a zprovoznit.

Nahoru
13 položek celkem
Zpět do obchodu